skolarbete ..

sitter i skolan och gör en powerpointpresentation.. Vet inte riktigt vad det är för lektion egentligen, typ programhantering eller nåt ;P
Men ja, jag som inte har jobbat med powerpoints innan tycker resultatet blev helt okej :)
Gjorde en om älsklingarna här hemma :


Denna bilden sitter på framsidan , fixad i ps :)

Idrotten idag gick vi långt ut i skogen och hade samarbetsövningar,, haha det behövde vår klass ;)
Men ja, jag hade kul iaf ;D

Längtar bara tills man kommer hem nu. Då ska jag ut och springa en runda, sen äta .. Åååh jag är hungrig!
Imorgon blir det Kaskad med nea, förhoppningsvis, då ska vi sola och badaaa  ♥ :D:D


Kommentarer
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

fint litet kollage! :-)



sv: men åh, tackar! :-*

2009-09-01 @ 20:48:40
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0