stora staden, :)

Så var det dags för en uppdatering igen , var ett tag sen :$
Och det hade blivit mer bilder om jag bara visste hur jag laddade in bilderna från mobilen....

Iaf, så var jag i stan i lördags med maja , kulkul va de ;D
Skulle köpt klänning till skolbalen som jag kollat ut innan men varit osäker på. Och nu när jag väl bestämde mej så fanns den inte kvar i min storlek !  gaaah !  Men hittade en annan ist, kan avslöja att den är blå ;)
Och så hittade jag ett par skor på skopunkten som jag nu är helt kär i ,  och maja köpte likadana fast svarta, jag har bruna ;) 
Köpte även kläder till antikomplexdagen i skolan på tisdag, med temat Disney   .  Lägger nog upp bild på outfiten sen ;)

Och så är vi lediga imorgon också, skööönt med en extra ledig dag !  Sen är det skola tisdag , onsdag men inga riktiga dagar, utan tema-dagar...    Lediga torsdag-söndag sen ,  och då är det Berlin som gäller ;)
Vad ska ni göra ?





sweet kissin' in the moonlight (8)  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice:)

2009-05-17 @ 22:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0