sovmorgon idag :)

onsdag idag, sovmorgon för min del ;) Skönt som fasen, synd man inte har det varje vecka som vi hade förra terminen..
Skulle haft so på morgonen, men vi har fått ledigt för vi har lämnat in inlämningsuppgiften, de som inte har gjort de ska ha prov. Usch för prov, haha det har vi redan tillräckligt med ;)

Så då blev det alltså en sovmorgon idag, och har 20 minuter över så då blev det ett snabbt inlägg här ;)


Och jag har bestämt att jag ska börja blogga mer ! Jappjapp,  igår kom jag och nea överens om det, minst ett blogginlägg varannan dag ..  Få väl se vem som klarar det bäst ;)

Och så har fanny en glassommar som även jag ska vara med i, va me du också ! :D


Ikväll blir det lite bilder från Berlin, nu ska jag på bloggrunda :D
Hejdå datan, och hej skolan ;)

Kommentarer
Postat av: neaa

minst en bliggning nästan varje dag ;D ovh den glass tävlingen hänka ja gärna på :P <3

2009-05-27 @ 17:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0