söndag, trött efter en brabra helg :D

Helgens innehåll: 80% skum, 15% kusinbus, 5% sovande ;)


Var som sagt skum-balders i lördags, jag körde moppe till fanny och kul hade vi hela dan och hela kvällen på balders :D Och det var ju inte lite skum dom sprutade ut , blev ju dingsur redan efter första utsprutet , så man såg ju inte allt för vacker ut resten av kvällen .. med håret slickat som en katt och kallt var det också !
Hade inga skor heller, så vi halkade runt där i skummet, strumpbyxorna var ju bara till att slänga när man kom hem ;) haha
Men som sagt, kul som satan hade vi ! ;D
Tack för den kvällen, tjejer <3


Dan efter körde jag moppe hem i det fina och varma (!) vädret, kom hem och två av kusinerna var redan där.
Jag sprang upp till duschen för att duscha av allt skum,   och när jag kom ner igen hade resten av släkten redan kommit ,
lillebror har ju fyllt år, så firade han idag .. :)
Åt massa gott,    grillat med pastasallad  och till efterrätt var det två olika glass/cheesecake/whatever ;) Gott var det iaf !
Tog även mitt första dopp i sjön idag, alla kusiner och även moster !  Och det var väl .... svalkande,, kan man säga ;)


Sen blev det en tupplur på soffa,   nu är det plugg till svenskaprov och packning till imorgon som gäller,
för vet ni ?

IMORGON ÅKER KLASS 9D PÅ SKOLRESAAAA ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0