mobiiilslaaadd, hallåå?

Här skulle vart en finfin bild på majja, men hittar inte min mobilsladd :S



Valborg igår dåva, Maja kom hit vid 6tiden, tog nog bara några minuter för dom från tingsryd till linneryd, haha .. Snabbt gick det ;)  Aa, så gick vi ner till sjön där det skulle vara majbrasa, men så va de ju eldningsförbud, så blev bara lite korv och en pratstund , haha och Maja konstaterade att vi hade en härlig by x)  Jomen visst ..
hah, sen gick vi hem och satt hemma hela kvällen, käkade pizza gjorde vi och hade allmänt trevligt med massa snack :D och spelade kalaha som jag totalt förlorade :$  haha

Dan efter , idag alltså, åkte maja hem rätt tidigt för hon skulle ha kalas , med massa rabarberpaj har jag hört (aa, 
inte alls avis *    jag som älskar rabarber :P
Men så,  när jag somnade i hängmattan (aa,   hade mamma också bakat rabarberpaj, så jag fick min efterlängtade paj ;D första i år ! :D  MUMS !

Såå, jag brände alltså ryggen när jag somnade i hängmattan, och fick nackspärr... aa, mkt mer har väl inte hänt idag , jo jag har sått gräsfrö för dom som vill veta ;) haha, 
jag bara svamlar just nu.. bäst jag slutar skriva :P

Ska till stan imorn, för moster fyllt år,   kul ska de bli(:
blir kanske ett inlägg imorn igen,

hejhej^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0