halleluja moment, :O

omg, omg, OMG    :O 
Ni skulle sett mej på bowlingen idag, helt otroligt :O har fortfarande inte fattat detta,
började med en strike !  Sen bara fortsatte det, med strike och spärr i hela första halva serien!!  alla bah- whaaat :O
Sen fick jag övertramp, och då gick det sämre (aa,   men det var huuur många strikar som helst :O :D
och jag tyckte både jag, nea och fanny gjorde ovanligt bra ifrån oss idag, men jag vann :D:D:D
över 400 poäng hade jag, efter tre serier, haha .. jag som knappt kommer upp i 100 på första, sen går det alltid sämre ju mer man spelar, haha. men aaa.. ändå:O
Hade trevligare än vanligt där idag tyckte jag ;) haha


Annars inte mkt som hänt, nationella i matte i morse, hoppas det gick bra iaf ;)

Ikväll är det datorn som gäller, kanske skulle ut och springa en runda med,
får väl ta tag i idrottsuppgiften snart också, ska använda stegräknare och se hur mkt kalorier vi gör av med, och även skriva i hur mkt vi äter och se om det går jämt upp .. Får väl se hur nyttig man är ;)


Kommentarer
Postat av: nea

wieeehoo vi är bäst ;)

jaaa, kan vi inte gööra de nät annurlunda :D:O

javiill javill ;D

love 80-tal <3 (:

2009-05-05 @ 19:22:11
URL: http://jenili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0