färdigdansad och färdigpackad ;)

Så var sista skoldagen denna veckan över, efter två timmars bussresa (aa,

Idag var det dans hela dan som gällde för min och neas del, först en indisk dans på förmiddagen sen streetdance på eftermiddagen .
Streetdancen var lätt roligast,  fick ju lära sig några sköna moves ;) hahahha . Blir till att använda dom på balders, eller vad sa vi nea ? ;)
Mycket mer har jag inte gjort i skolan, skulle åkt hem då fotbollen började men som sagt, jag kom ju inte hem förräns vanlig tid iaf :@ 
Aja, jag har iaf packat allt som packas kan. Bara necessär o lite såna grejer som jag inte kan packa ner än ;) annars är allt fixat och klart. 
Mobilen som inte funkar har mamma lånat , men när vi är där nere har jag lovat henne att hon ska få tillbaka sin, och jag tar min igen. Så om ni vill nåt är det inte säkert jag kan svara på sms,..  Ni får ringa ,  och nåt bloggande blir det nog inte heller, kaaanske kanske nåt inlägg från mobilen, men få se.. annars kommer bilder upp när jag kommit hem (aa


well ,  nu är det duschen som gäller, ska gå och lägga mej efter det.  Alarmet står på 03.15 imorn "/


Ha det bra folks, för det ska jag ha nere i det tyska riket ;)  Och fanny och nea,  ta de lugnt på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Fannyy :D

Ha de super kul nu i tyska riket :D,, de där lungna kan ju omdiskuteras eller va säe du jenny ? haha,, <33

2009-05-20 @ 20:03:48
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: neaa

dom snygga movesen ska andvändas på balders klart :P

snacka om att ma har tränings värk i rumpan :O hah

ha att bra erna(: <3

2009-05-24 @ 15:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0