bilder från berlin :)

Här kommer bilderna från Berlin, 
Det har varit en trevlig weekend med familjen + mormor&morfar,
var på en rundtur och såg en del sevärdheter, och så gick vi på stan en del, och var uppe i tv-tornet . över 200 meter högt :O  och hiss åkte vi,  jag vågade :D haha,  stolt *       ;)

här kommer då bilderna, dom är klickbara :)



mormor, pappa, jag, lillebror och morfar (på språng) nere i tunnelbanan



vårt hotell, med fina målningar ;)



på kvällspromenad första kvällen, tro ja de va ;)





Checkpoint Charlie, känd gränsövergång där berlinmuren en gång stod



här gick muren, öst och väst ;)







delar av berlinmuren, dock lite överklottrade med annat grafitti ...



Brandenburger Tor



jag&lillebror



mamma&pappa fotografer ;) haha



godaste fruktsalladen jag ätit !  ( paus från shoppandet ;) )



sen kom värsta mc-paraden med flera hundra motorcyklar ;D
mäktigt ! jag var helt förstummad, där kommer ni se mej om några år ;)



tv-tornet nerifrån, 368 m högt :P



utsikten, 203 m upp ;)



sista bilden är på mig när jag kollar utsikten ;) hah ,




såå, det var lite bilder, nu ser ni iaf lite, lite av det vi såg ;) men långt ifrån allt :D


Nu blir det att kolla finalen i Champions Leauge,   Barcelona - Manchester United
än så länge leder Barcelona med 1-0 ..   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0