antikompleeex ;)

Första dan i skolan denna veckan då, och imorn är sista ;)  Lediga måndag, torsdag och fredag jue, och dessa två dagar är temadagar, så det blir en slapp och härlig vecka :D
Idag var det antikomplex-dag som gällde,  våran klass hade temat Disney och jag var självklart MUSSE PIGG ;D
Och Maja var Mimmi Pigg ;)   Sååå sött ! Lätt att vi var skolans sötaste par den dan ;) haha
Inte så många som va utklädda bara, de va ju lite tråkigt.. Men aja,   Daniella var iaf grymt söt som snövit ! (aa
Först idag satt vi och lyssnade på en föreläsning i två timmar om självkänsla, vet inte vad jag ska tycka riktigt men, lite segt var det ju :P
Sen var det mentorstid som gällde, vi kollade på skräckfilm - Barnhemmet . Bra va den, inte jätteläskig men, lagom ;) Satt ju ändå några , typ två stycken, små tjejer bakom mej och skrek. haha,  Bara för det så skrek hela klassen. :P
haha,   aa sen var det modevisning, musse&mimmi var såklart med, men gick inte vidare, och vann då inget pris ..
som var två biljetter till skum-balders !  Får bli till betala själv dåra ;)


Och imorgon är det olika aktiviteter som gäller, Jag ska dansa typ hela dan . hoho !
Får väl se hur detta slutar ;)  Men kul ska jag ha ;D


Och på torsdag far jag till Berlin,  åker redan klockan 4 hemifrån :O  Men det ska nog gå det med :)
Åker bil ner till malmö, sen vidare med buss och båt till Berlin. Kolla runt lite, shoppa lite. Sen åker vi hem igen på söndag ,  en trevlig tripp :)  





Nähe, alla barn , nu är det läggdags ;)   godnaaaatt  ..


Kommentarer
Postat av: liten flicka (aa

kan jag va en av dom som fick hela klassen att skrika ? :O (aa men den va faktiskt superduper läskig imellanåt!!,, ni va lätt sötaste prate idag lilla mimmi och musse pigg (aa puss godnatt sötnos <3

2009-05-19 @ 22:53:07
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0