duktig eftermiddag? ;)



hittade en rolig sida där man lägger in foton i olika bakgrunder m.m, såsom denna ;)
www.photofunia.com




Jag har bestämt mig för att få tillbaka min kondition igen, så idag var jag ute och sprang när jag kom hem från skolan. Väldigt duktigt av mej tyckte jag minnsan, haha.
Nu när det blir ljusare och varmare ute är det ju perfekt väder för att springa, så det ska jag fortsätta med.. Får väl se hur länge detta löfte håller bara (aa)
Det var väldigt skönt ute idag iaf, men sen åkte pappa och jag till lessebo och köpte pizza, gott!
Sitter nu med en glass i handen,     - duktig var det va ;)






Nu är våren på väg, ååh vad jag längtar :D



Kommentarer
Postat av: fannny

är du sööt eller är du (aa) och nea och jag var ute och sprang vi oxå *stolt haha men du sprang säkert längre xD <33

2009-03-31 @ 22:36:40
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0