stilla ..

här har det stått stilla ser jag,   mms funkade visst inte då .. :(  jag som mms'at in inlägg , aja

har ju gått en vecka sen sist, så midsommar har kommit och gått, mer behöver vi inte säga om de :P
inte mkt annat som hänt, köpt hårinpackning som jag provade idag efter springrundan (!) och håret känns verkligen fylligare, dock inte mkt lenare , men tror det beror på att jag badade i sjön idag ..  aja , iaf :D

Bakat muffins har jag gjort idag, chokladmuffins :D  sen hittade jag lite riven choklad som jag blandade i smeten , har inte smakat muffinsen än men smeten var god iaf ;)
Satt och slickade skålen & slickepotten ute i solen, skulle sätta mig i solstolen , och knaaaaak sa det så satt jag på gräset ,  haha , då hade solstolen gått sönder i sömmarna,    det var nog tecknet på att jag ska börja tänka på vad jag äter och hur mkt , kanske (aa  ,   haha mamma kommenterade detta senast igår och tyckte jag åt ofta,  och det kan jag väl erkänna, och inte är det så nyttigt heller :$  får väl börja tänka på vad jag äter ;)
Var iaf ute och gick en runda idag med lillebror , sen när jag ändå var ute så sprang jag vidare en lite längre runda . Helt sjukt varmt blev det till slut, men jag tog mig ända hem , där jag satte igång vattenslangen och stod där under , kallt som satan , men skönt och välbehövligt :D ;)

skööönt med sommarlov iaf ,  i helgen blir det att campa i karlskrona med neas familj , hur kul som helst ska vi ha ! :D
längtar sööönder !!! :D:D:D
börjar få allmänt spratt,, msn nån ? (aaa




och jag har vart ute och tagit kort på lisa idag , kanske kommer bild nån dag, orkar inte ladda in från kameran nu ,  men en annan dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0