robinson i brevik ;)

Som de riktiga överlevarna vi är, tältade jag, nea, fanny & maja i vildmarken inatt ;)
Gick genom kohagar till en udde, där vi slog läger..  värsta robinson ;) byggde egen toa gjorde vi oxå  x)  tillochmed maja använde den (!)
Fick upp tältet, och grillade korv och åt jordgubbar och snax. Alltid lika mysigt ,
Orkar inte skriva allt, men kul va de iaf, med mkt skratt och mkt roligt snack :P ;)


bild på fina lägerelden vi satt runt ,



dan innan körde jag till nea , var ute och badade och resan dit gick väl .. hrm... bra ;)   HAHA,  
kul som vanligt med denna tjej,  körde hem till mig sen och sov här,  sen körde vi till fanny med all packning till tältningen,  gick oxå faktiskt väldigt bra ;)

Måste bara säga att nea och jag bakade vääärldens godaste kärleksmums klockan halv 10 - halv 11 i söndags kväll , mums på dom :D 


Kommentarer
Postat av: Rafael

hahaha,, rafael xD , as mysigt hade vi där vid elden (aa, måste göras om ! <33

2009-06-16 @ 21:43:18
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

blomman ;) lägret ägde :P

skit kul hade vii som alltid :D <3

2009-06-16 @ 23:25:36
URL: http://svataballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0