långt inlägg blir kort idag.. ;)

Tänkte skriva här igår, var hos mormor då, men somnade i soffan när vi kollade på tv, sen orkade jag inte sätta mig vid datorn utan gick upp och la mig istället (aa,
så tänkte skriva desto mer idag, men nu är jag stressad så blir ändå inte så långt inlägg :P

Meeen,,   igår var vi iaf hos mormor, jag och lillebror (:   Sov över där tisdag-onsdag,   så i tisdagskväll var det god mat som gällde,   falsk fläskfilé  med potatis :D  Sen på kvällen åt vi jordgubbar med glass, maränger, chokladsås och hackad dajm ,  kan det blir bättre ? ;)

(ingen toppkvalité på bilden, men ni ser ju hur gott det är ;))

Idag slutade vi tidigt, så gick till mormor igen, ;)  Vi hann baka 2 limpor bröd och 70 kringlor,  mums :D  Och även en cykeltur hann vi med ;) 

Nu när jag kom hem slängde jag mig i duschen , och har röjt undan på mitt rum tills tjejerna kommer imorgon efter skolan,  ska göra oss iordning här inför balen imorgon, längtar utav helvete ! :D 
Torsdag imorgon = näst sista dagen på denna skolan, med denna klassen, med domma lärarna,   blandade känslor, klassen kommer man sakna mest....
Imorgon ska vi kolla på revy också, ska bli kul o se ;D
Sen på fredag slutar vi :O       o m g
kan inte fatta att vi slutar nian :O

Aja,  hinner inte skriva mer, ska säga hejdå till dom på msn, (bland annat en som åker till italien om några timmar, nejnej jag är ju inte alls avis eller så :O :P )   sen blir det sängen för min del ;)
godnatt :*




bilder från balen m.m kommer säker sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0