hemma igen :)

Så var man hemma igen, efter en natt med vildingen nea ;)
Kul som vanligt blev det . 
*Igår åt vi god mat,
*cyklade till ica för att köpa snax för 70 spänn, 
*jag fixade spotify till henne, (stackars jessica kunde inte sova, så nervös var hon på oss ;) ) 
*och sen somnade vi i en hög i soffan när vi kollade film ;)
Sen fick jag hicka och nea röt åt mig att hålla tyst för jag väckte säkert hela huset (aa,   haha men sånt kan man faktiskt inte rå för ;)
Sen idag så satt vi och glittrade och hade hur kul som helst åt gamla minnen,
vi får se sen om tre år, nea .. Hoppas vi har hunnit få ihop många mer minnen tills dess, för minnerna med dig är hysteriskt roliga, dom glömmer man aldrig <3



Sverige - Danmark ikv , vilka ska se matchen ? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0