förkyyld :s , får bli en tidig kväll :)

Igårkväll satt jag här med fotbollströjan på och hejjade , men nej, det hjälpte inte .. Danmark vann över Sverige, så nu lär vi knappast gå vidare.. Men aja,  jag tyckte de spelade slarvigt igår, men hade ändå några chanser som man tyckte de skulle sätta ;)   Läste sen också att Henkes lillebror hade dött precis innan matchen, Henke själv fick reda på det när de hade spelat klart. Aldrig kul sånt, massa tråkigheter "/

Idag har det vart kalas hos kusinerna i r-måla, vilket alltid är trevligt ,  fick ju se lilla söta Nadja ;) vill oxå haa ! (aa

Nu sitter jag här och har kollat på tv sen halv 6, såg bland annat reprisen av Paris Hiltons program där hon söker efter sin nya BFF , och haha ! Det programmet ska jag definitivt följa, helt sjukt vad självsäkra personer det finns !

Och förkyld har jag blivit, så in i.. ! Näsan är helt igenkorkad, och när jag tar nässpray så kan den inte sluta rinna, helt tjock i huvet är jag och allmänt trött,  så det blir nog att rensa upp kläderna som ligger i sängen, göra mig iordning och sen sova, sova, sovaaa :D  Ska bli skönt, faktiskt :)


20.04  - godnatt på er ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ussch inte kul att vara förkylld ! :S och sorry känner mig bara LITE skyldig för att du inte gick och la dig tidigt ! sov gott sen iaf <3

2009-06-07 @ 21:09:14
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0