bak-dag ;)

Onsdag idag, första dan på sommarlovet då jag gör ingenting , rätt skönt faktiskt ;)
Men man har inte fattat att man har sommarlov än, känns som en långhelg,
får hoppas sommarkänslan kommer snart, ;D

Vädret idag har varit varmt då solen vart framme, men molnigt hela dan :(
Så jag ställde mig och bakade en rabarberpaj



Rabarber är någonting jag verkligen inte kan få nog av, hur mkt man än äter,
jag älskar allt med rabarber,     -paj, -saft, -kaka, -kräm,  allt ! :D
Somrigt och gott är det, och smuldegen till denna pajen är ju inte helt fel heller ;)


btw, vad tycker ni om min copyright-stämpel ?  Ska börja stämpla den på korten jag lägger upp ;)



Skänker en extra tanke till nea och hennes familj idag, <3



Ha de bra därute, snart kommer sommarn med sol, värme, jordgubbar,  
och snart är det midsommar ;D


Kommentarer
Postat av: Fanny

tycker stämplen va jätte fiin (a, <3

2009-06-17 @ 22:25:37
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/
Postat av: Jacke

blev du så sur att ajg tog din bild att du måste börja stämpla allaxD

Men annars va den riktigt snygg!

2009-06-18 @ 19:13:44
Postat av: Jacke

blev du så sur att ajg tog din bild att du måste börja stämpla allaxD

Men annars va den riktigt snygg!

2009-06-18 @ 19:15:35
Postat av: Anonym

jacke - haha nejnej, ingen fara att du tog den, men det kanske är andra människor som gör och det är inte säkert jag vill ;) kul o se att du tycker om bilderna iaf ;D

2009-06-22 @ 17:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0