4 dar kvar :O :D

Nu har nedräkningen börjat på allvar, bara 4 dagar kvar tills vi slutar nian :O
Dessa tre år med klassen har gått sjukt fort, och vi har haft sjukt kul, med både bra och dåliga stunder... ;)
Kommer iaf sakna klassen nåt enormt , trots att vi är.. 9d  ! ;D <3



Idag blev en eftermiddag i stan, mamma hämtade mig och lillebror vid skolan redan vid halv 1 ,  får väl tacka mats för jag fick slippa no'n,  och tacka maja för lånet av cyklen :D
Åkte in till stan , där det späregnade hela tiden ! ,  och klippte mig, blev bara topparna, men skönt med en riktigt genomgång av håret, även luggen blev lite kortare, men den växer snart ut igen,  väx väx vääx ! (aa
Var även inne i en skoaffär för att hitta svarta tygskor, där jag istället hittade ett par röda converse som jag längtat så efter !  Så det blev ett par såna ist, wieee ;D 

[ hade tänkt ladda upp bild på frisyren här oxå, men orkar inte göra iordning den :$ var ju ute i regnet innan :( så det blir ingen bild på den ;) ]




Nu ska jag äta hemgjort pizza, mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0