mobileeen ;D

fick nya mobilen idag, glad som attan blev jag , :D :D



jappjapp,den är de ;) en rosa och fin sony ericsson k770i  (yy


detta är nog sista inlägget innan hultsfred, kanske det blir ett inlägg från mobilen därifrån, vi får väl se ;)
så säg hejdå till mej nu , (aa

och jag säger hej och välkommen till fanny som kommer hem på torsdag:D
maja kommer jag ju prata med imorgon när hon kommer till sverige, massa massa snack då :D wihuu
jag har saknat er tjejor :)
tur jag haft nea kvar här hemma iaf, utan henne hade jag aldrig klarat mej (aa,   ;)
<3


nej, nu väntar sängen och en tidig morgon :s
ha de bra allihopa, för de ska jag ha :D

Kommentarer
Postat av: neaa

den va as snygg ;)

krama maja från mej (:

och ha de så bra där borta :D

inte klarat mej utan deeeejh,,

spiddooo <3

2009-07-07 @ 23:51:31
URL: http://svartaballerina.com
Postat av: Fanny

naaw, saknat dig ixå ju :)

och ha de super kul på hultsfred nu ;)

p.s mobil va grymmt snygg :D

hej dåå <3

2009-07-09 @ 22:54:42
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0