g'morron ;)

Vaknade idag av att rullgardinen slog mot fönstret, för det var öppet och det blåste ute . gaah! aldrig får man sova , -.-
lika bra att ta till vara på dagen ;)
så min att-göra-lista idag:

[ ] duscha varmt och länge
[ ] göra hårinpackning
[ ] testa ny sminkning
[ ] packa upp alla väskor jag har liggandes på rummet
[ ] ut och gå en promenad (om de inte regnar :s)
[ ] lägga in bilderna från kameran till datorn (fortfarande inte lagt in bilderna från hultsfred :o)
[ ] se om jag kan sy ihop mina brallor, och sy upp en grej åt pappa, och kanske sy ihop en väska med  ;p


jauu, sen i eftermiddag får vi la se vad som händer ;D
så puss så länge  ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0