åååh :@

photoshop funkar inte :@  jävla piss, nu kan jag ju inte fixa bilderna som vi tog på öland så jag kan ladda upp dom här .. gaah !  nåt krabb med virtuella minnet, vad nu det är ?  mamma får hjälpa mej imorn, sen kommer det bilder från ölands djurpark och från havet ;)

Vi hade iaf jättekul med många som roliga incidenter ;)  hahahha , typ att brandlarmet gick mitt i natten och vi (okej, mormor ;)) hade världens krabb att få tyst på det, först trodde hon det var kylskåpet xD
Sen satt vi och åt lunch på en liten servering då hon i kassan vinkade åt mej att komma fram, då höll hon i en konservöppnare och sa - jag har aldrig sett en sånhär , vet du hur man gör ? skulle du kunna hjälpa mig att öppna denna ?
Haha, jag trodde hon drev med mig men nej, hon visste inte hur en konservöppnare funkade, så jag tryckte ner öppnaren i konserven och spadet sprutade ut i en stråle ! Rakt på henne i kassan :O  xD  haha.. jag, snopen och försökte hålla mej för skratt - hoppsan! Men bara tryck den upp och ner framåt , såhär .
Haha sen sprang jag skrattande tillbaka till vårt bord där kusinerna satt och garvade .
Och lillebror grävde ner sig i sanden igårkväll , haha en väldigt rolig syn ,
Och djurparken med alla djur, karuseller och vattenland var la trevlig med nafsande getter, mormor i rutshkanan, omtänksamma karusell-förare (aa  xD och stora tigrar ;)

Så jag har haft två roliga dagar och inte minst en rolig kväll/natt ,

superfin lägenhet också hur nära havet som helst och en uppvärmd pool (28-29 grader) som tillhörde lägenheterna ,  så de va inget att klaga på ;)



Bilder kommer som sagt imorgon, förhoppningsvis .."/




och jag har beställt ny mobiiil ;D  en rosa ;)
så hoppas den kommer nu innan helgen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0