söndag, imorgon börjar skolveckan ..

Vilket underbart väder det har varit idag!
Tog en promenad och cykeltur nu ikv, en tur med bilen idag på förmiddagen ;)
Och jaa, det var jättehärligt ute :)  Kanske är det sista gången i år som det är såhär varmt och fint..


ville ju lägga upp någon bild, men är så trött så har inte redigerat den eller  nånting, den kommer direkt från mobilen ;)


Imorgon är det måndag, klockan står på 05.15 , fast skönt att vi inte ska ha några lektioner imorn, dom börjar på tisdag ..  med tre timmars idrott som första lektion . Hoppas det blir kul :)
Just nu känner jag inte alls för att gå och lägga mig och börja på ny vecka när jag vaknar.. blööö !

Sen säger man ju att man ska somna med en positiv tanke och vakna med en , haha .. sitter och försöker tänka positivt.... ee.. nya människor i skolan imorn ? hööh .. nee..  eeh.. ...  ööh....  haha ! Precis nu loggade en person in några gånger sådär,       toarulle,toarulle (8)      , 
Jag blir glad, nu går jag och lägger mig. :)


Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

Hej :)

Jag tänkte berätta att jag håller på med bloggdesign till ett bra pris. Bara att trycka på Försäljning i menyn.

Du är varmt välkommen att titta förbi.



Ur Ett Suddigt Perspektiv - Känslor bränner fastän de inte riktigt existerar

http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0