skön promenad :)

Så var jag hemma igen efter en lång och skön promenad med Augustin och hans vovve :)
2 och en halv timme var vi ute och gick, vi tänkte gått till ett ställe, och för att slippa gå stora vägen dit så gick vi skogsvägar. Men tro inte att vi kom dit vi hade tänkt oss, nej men vi fortsatte och vägen svängde och vi fortsatte, det tog stopp och vi vände för att ta andra hållet. Vägen blev till en stig men vi fortsatte..
Detta liknade den gången då jag och en annan kompis från byn var ute och gick, fast då var det snö och mörkt ute, vi gick på en väg som blev till en stig och rätt var det var kom det en stooor hund och började hoppa på oss, jag var livrädd. Hundrädd som jag var ...
Iaf, idag var det betydligt trevligare ;) Vi gick på vår stig och kom till slut ut på en väg vi kände till, en bra bit hemifrån var vi ;p
Men med skönt väder och rätt sällskap så var det inga problem, bara skönt att komma ut ;)


Nu sitter jag och äter stekt potatis med kött&grill-krydda på och dricker rabarbersaft - onyttigt och gott, visst ? ;)


Kommentarer
Postat av: Augustin

Så trevlig borde varje promenad vara tycker jag ;D

2009-08-18 @ 20:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0