makeover ;)

sååå har man äntligen börjat med rummet, ååh vad jag längtar tills det är klart :D
men än så länge ser det ut ungefär såhär ,


så aa, blir till att fixa lite till imorgon, efter jag varit vid havet ;)

igår åkte jag till nea, och hennes gäster ;)  fick asgod tårta btw,  aah och sov där tills idag, sen idag gick vi på bio - sommaren med göran ;)
roligaste på hela filmen var väl gubben jämte mig som skrattade utav bara satan . hahah
men aah, de va min och neas present till varandra för hon har fyllt och jag fyller ;)

imorgon blir det då som sagt havet,  sandvik närmare bestämt, ;p

fredag - lördag är det karloskar som gäller :D



och förresten så hatar jag sms-blogg nu ... funkar ju inte :@
så aa, jag vet bloggen stått stilla ett bra tag.. men det ska de bli ändring på :D
försöka iaf ;)   ...

Kommentarer
Postat av: neaa

du tillhör ju släkten (:

stan, bion att va as kul ;D

btw, snyggg rum ;) <3

2009-08-05 @ 21:55:34
URL: http://svartaballerina.blogg.se/
Postat av: Fanny

haha , gubben jämte alltid något ;) <3

2009-08-05 @ 23:24:45
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0