bussresenärer ...

asså, jag måste skriva av mej lite , ;P
Åkte bussen hem idag, i vanliga fall är det inte alls mkt folk på bussen men idag.. huuu,,, 
Det var ett gäng medelålders människor på ca 10 pers som hade roat sig i växjö, och vilket liv dom förde på bussen asså !  Visst, jag stör mig inte av det, det jag stör mig på är att såna människor alltid bruka säga till och klaga på oss ungdomar att vi ska vara tysta och inte föra sånt liv. Men dom är ju nästan värre själva ?
Så jag tycker dom lugna ner sig lite faktist eller så får dom sluta klaga på oss, det är så mkt förutfattade meningar om ungdomar, men hallå ? Alla är inte såna, långt ifrån alla,,,  Bara det att om någon ungdom hörs extra mkt så ser ni det som att hela det gänget är det, men så behöver det inte va.
Alla har så mkt fördomar om allt, precis allting. Men så är det väl här i Sverige, det känns lixx lite typiskt svenskt..
synd tycker jag ..



Nu ska jag ut på cykelrunda ;)  Sen ska jag laga mat till familjen , ååh vad jag känner mig duktig ;) *ironi*  höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0