torsdag ,

Bara en dag kvar i skolan sen är de lov, det ska bli sååå skönt ;)

& imorgon är det fotografering som gäller, till vårkatalogen.. Vårt tema var väl sådär , men det får duga.. Vi får väl vara nöjda att vi överhuvudtaget kom överens om nåt :P
Och så är det ju volleybollmatch imorgon, niorna mot lärarna.. Så vi ska bryta trenden och vinna imorgon :D

Dagen idag var bra, slutade redan kl 1. Så jag, Majja och Fanny gick ner och åt pizza, sen körde Fanny mej hem på moppen och jag körde med henne en bit. När jag var på väg hem mötte jag Frida på moppe så vi körde och hämtade Filip och Schotte... Sen var jag hemma och åt, packade lite också.. Sen ut och köra moppe igen ;)



Nu ska jag packa klart , ska ju till Nea imorgon och sova där tills lördag, då vi ska till Karlshamn och ta hål i örat, wihuu :D  Jag har längtat efter detta läänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0