tisdag (:

tisdag idag - lugn dag i skolan, och första skoldan efter lovet, har vart ledig i 10 dagar :O Känns det ju absolut inte som! Men det var skönt och välbehövligt ;) Och fint väder har det varit ;D

Var hos mormor&morfar och firade mormor som fyllt år i veckan, var längesen jag träffade alla kusiner och resten av släkten så det var trevligt ;) Grillade gjorde vi, och åt tårta.. Sen var det dags att leta ägg, ett ägg fullt med godis, yummi!
Så det sitter jag och äter på nu, och kollar balklänningar/skolavslutnigsklänningar. Åååh vad jag vill sluta skolan nu, och ha sommarloooov ;D  Inte länge kvar nu ;)





blev inspirerad av fanny att lägga upp balklänning (klickbar bild) ;)

och jag tycker om den klänningen mkt (aa)




Imorgon är det sovmorgon som gäller, så det blir moppe till skolan, sen slutar vi tidigt på torsdag så då blir det moppen hem ;)   däremellan står den hos mormor ,  :)

Och jag vann bowlingen idag, måste ju skryta om det lite , spelade med fanny och linnea, skoj va de (:




Knappt 4 månader tills jag fyller år, och sätter mej i en bil ;D  wieeeee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0