nea'helg (:



{  denna bilden får göra min helg, nea (:  }

I fredags så åkte nea med mej hem efter skolan, och vi färgade hår ;D haha, det skulle ju bli en överraskning för maja och fanny men frida avslöjade oss :P  Resultatet blev inte så bra på bild ( syns dock inte så mkt irl heller, men bättre iaf ) så ni får se oss på måndag i skolan ;)
Vi var även en sväng i Kosta och så hade vi ju picknick nere vid vår sjö, haha. Vi packade en korg med fruktsallad och chips, tog med oss en filt och satte oss nere på flytbryggan vid vattnet, kallt men skoj (:
Sen skulle jag fixa en blogg åt henne, men det hann jag inte med , så det satt jag med igårkväll när hon hade åkt hem. Den är fortfarande inte riktigt klar, ska ha ett godkännande om vad hon tycker om bannern först, ;) men kolla gärna ! http://svartaballerina.blogg.se   och skriv gärna en kommentar (aa)

Och så får vi ju inte glömma, vi kollade på en gammal goding, SUNES SOMMAR ;D  
Grymt bra är den filmen, haha ^
Så den kan jag rekommendera ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0