det var ett tag sen...

... men den som väntar på nåt gott..
haha, Jag vet det var längesen jag skrev, jag ska bättra mej (aa)
Ska börja lägga in mer bilder också , haha jag är kass på sånt :P

Var ju iaf Balders igår, och så fyllde Maja 16 år, så GRATTIS till henne :D
Överraskade henne med tårta igår, sen åkte vi till Balders, och vi hade lika kul som vanligt. Hade tjejsnack sen hos Maja som vi brukar och hade allmänt trevligt,  med en kissande Gösta, haha ;)
Vaknade sen vid 8 och kunde inte somna om, en och en halv timme låg jag där tills alla hade vaknat, haha snacka om att jag är trött nu eller ?  Aja, sen gick vi ner och målade påskägg och sen gick jag till mormor&morfar där morfar satt vid köksbordet och skalade räkor och svor- varför köpte jag inte färdigskalade räkor? så jävla små att skala!
haha, kul var det iaf (:  Sen åkte jag hem , och här sitter jag :P

Imorgon är det skolarbete som gäller, med två inlämningsuppgifter som ska vara klara i veckan...

På måndag ska jag ner till Tingsryd för att fira mormor som fyllt år, så jag skriver mer då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0