bowlingmästaarnaaa ;D

wiiieee, gissa vilka två som slog Fanny i bowlingen idag ,  ;D  hahahaha, iaf andra rundan (aa,
nästa gång tar vi henne första också ;) 

Helgen har varit trevlig, va i rottne hela helgen ,  när alla andra va hemma o solade :P bruna fisar till kompisar nu..

Inatt klockan 02.00 kommer MAJJA hem ;D wieeee på det ^

Och igår så körde jag och mötte Fanny på moppen när ja kommit hem, eller ja.. halv 7 var väl klockan. aa , sen körde vi hit och hon sov här :) Bakade kolakakor gjorde vi, men glömde äta upp dom sen (aa,   haha. Så dom har jag ätit upp idag :$ 
Skolan idag har vart lugn, som den bruka på tisdagar .. Muntligt nationella i engelska idag, gick väl okej(:  Gajski och Mirza va ju utanför fönstret och fjollade sig ;) Haha, sen vare dåå bowling som gick , kanske inte så bra, men nea och jag uppfyllde ju vårat mål, att vinna över fanny :D haha ,  bara för fanny är bäst på allt annars :P

Nu när jag kom hem var jag ute och sprang en runda (!)   Måste få upp konditionen igen .... Så nu är det dags ;)

Blir en sväng bland klädbutiker och bloggar på datan nu, måste hitta balklänning ! 
(:      <3

Kommentarer
Postat av: os guld xD

men glöm inte att jag vann de totala ? :D ,, och super dag igår med dej jenny ;) <3

2009-04-28 @ 20:59:13
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0