äntligen fredag :)

Så var det redan fredag, slutet på veckan. Nu är det heeeelg ;D
Skolan idag har varit lugn,

idrott - softball, kunde ju vart roligare... men det funkar
matte - bytte platser och fick ut nationella :)
låååång lunch - köttfärslimpa till mat,  och så sa vi ju hejdå till Maja som nog sitter på planet till Paris just nu, man är ju inte lite avis ;)
spanskan slapp vi så vi satt ute och myste ist ;)
sen vare rockkonsert som gällde, hur bra som helst :D haha,
so - blev det inte heller någon, för mattias inte orkade med efter konserten, :P
sista lektionen, no - då var de läxförhör och film ,

sen slutade vi, tidigare, så nea och jag satt och spionerade på folk i solskenet ;)



Hemma satte jag mig i brassestolen och skulle läsa svenskan, men somnade ;) Vaknade sen igen när pappa skrek och hade hittat en orm. Det visade sig sen att det var flera stycken huggormar som bor i vår stenmur :O 
Jag kommer aldrig våga gå barfota i sommar :O   usch, ormar är bland de värsta djuren jag vet :S 

Efter lite grillad mat så håller jag på att törsta ihjäl nu, så ska klunka några liter vatten ;)






 / blir nog inte mkt uppdatering under helgen, Rottne som gäller ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0